Емил Вълев – китара, електронни инструменти и смесени медии
Бояна Желязкова – цигулка
Георги Стрезов – перкусии, дудук, синтезатор
Емил Вълев е художник, автор и изпълнител на футуристичен рок и експериментални аудиовизуални композиции. Като музикант има голям принос за развитието на българската ъндърграунд ню уейв сцена от края на 80те – средата на 90те години. Основател и солист е на дарк ню уейв / пост пънк / индъстриал групите „Виолетов генерал“ (1898– 1994) и „Охолен живот“. През 2012 Емил Вълев, отново под името „Виолетов генерал“, участва в концерта „Улица Нов живот“, посветен на Димитър Воев. През последните години се включва в нови музикални проекти – заедно със Сибила Серафим изнася концерти в рамките на Water Tower Art Fest, Sofia Underground и др., като през 2012 год. Вълев бе включен и в пролетната програма на Културния център на СУ с мултимедийния пърформанс „Практики на относителността“, в съавторство и изпълнение на композитора Михаил Големинов, представен в театрална зала „Алма Алтер“.
Георги Стрезов е музикант (перкусии, дудук, синтезатор) и композитор, участвал в създаването на музиката за значителен брой пълнометражни и късометражни филми („Събирач на трупове“, „Номер 1000“, „Жената на фара“, „Мълчанието“, „Кратка почивка на края на пътя“, „Пътят на пилигрима“, „Зала Номер 4“, „Игра на топчета“ и др.), театрални представления, радио предавания, телевизионни сериали („Дървото на живота“, „На Границата“) и реклами. Пише музика за откриването на Световното първенство по Художествена гимнастика (2012), като освен това създава и музика към компютърни игри – Victor Vran (Haemimmont Games), Guns & Robots (Masthead), Strength of the Sword 3 (Ivent Games).
Бояна Желязкова завършва специалност цигулка в Националната музикална академия. През годините има редица участия в различни музикални и театрални проекти, сред които: Good Music Society, IYF Orchestra, Камерен оркестър „Орфей“; творби към представления на Театрална работилница „Сфумато” , Театър „Възраждане ” и други.
Аудиовизуална композиция на Емил Вълев, „Практики на относителността”, 30 май 2012, Театрална зала на СУ